بازالت ماکو

ساخت وبلاگ
فروش سنگ بازالت
فروش سنگ بازالت

بازالت سنگی سیاه و سخت و دانه ریز است که از فعل و انفعالات آتشفشانی و جاری شدن ماگما روی سطح زمین به وجود آمده است. در کشور ایران به دلیل داشتن کوههای آتشفشانی فراوان از این سنگ به وفور یافت می شود. فروش سنگ بازالت بعد از گرانیت بیشترین فروش سنگ در ایران می باشد. 

این سنگ چون سیلیس کمی دارد خاصیت قلیایی دارد. فروش سنگ بازالت بصورت کوپ هم می باشد ولی اغلب به کارخانه های فرآوری ارسال می شود و بعد از فرآوری بصورت کفپوش در خیابانها، پیاده روها و نمای ساختمانها به کار می رود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله تفاوت سنگ بازالت ماکو با گرانیت چیست؟ را از دست ندهید. 

فروش سنگ بازالت

فروش سنگ بازالت به صورتهای زیر انجام می گیرد:

– کوپ :

یا بلوک همان سنگ خام می باشد که بلافاصله پس از استخراج از معدن به دست تولیدکننده میرسد.

این سنگها به شکل مکعب مستطیل یا مکعب با اره های زنجیری و دستگاههای پیشرفته برش می خورند و برای فروش ارسال می شوند. همچنین این سنگها به صورت کوپ هم به کشورهای دیگر صادر می شود.

– اسلب :

سنگ اسلب که از برش سنگ کوپ در کارخانه های فرآوری حاصل می شود و در روشهای جدید آن علاوه بر جذابیت و زیبایی بیشتر باعث استحکام و طول عمر بیشتر آنها می شود.

دلیل آن نیز به خاطر دستگاههای مدرن و پیشرفته و باکیفیت برای برش، کالیبراسیون، صیقل و ساب سنگ می باشد و عملیات اپوکسی کردن و نصب توری هم پشت سنگها انجام می شود که امکان ترک خوردن، شکستگی و خرد شدن سنگ به حداقل می رسد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : فروش سنگ بازالت , سنگ بازالت , سنگ تراورتن , بازالت نما , بازالت ساختمانی , بازالت ایران , بازالت تهران , بازالت شمس آباد , سنگ نمای ساختمان , گرانیت بازالت , بازالت , گرانیت آندزیت , سنگ آندزیت , سنگ اسپراخون , سنگ آتشفشانی , سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 19:23

بازالت یک سنگ آذرین یا آتشفشانی بیرونی است که دارای سیلیس کم، رنگ تیره و بسیار غنی از آهن و منیزیم است. سنگ بازالت رایج‌ترین سنگ روی سطح زمین است.

بازالت یک سنگ آتشفشانی مسطح، سیاه و ریزدانه است که پس از گرانیت، دومین سنگ آذرین رایج در سطح زمین است.

بافت سنگ‌ بازالت بسیار متخلخل است؛ زیرا سوراخ‌های آن توسط حباب‌های گاز باقی می‌مانند. نمونه‌های این سنگ‌ بیشتر ریزدانه، شیشه‌ای و فشرده است.

به طور کلی سنگ بازالت با توجه به خواص شیمیایی و پتروگرافی، به دو نوع بازالت تولئیتی و بازالت قلیایی تقسیم می‌شود.

بخش بزرگی از کف اقیانوس‌ها و فلات‌ها از سنگ‌های بازالت ساخته شده است. همچنین در سایر کره‌ها مانند ماه، مریخ و زهره سنگ بازالت وجود دارد.

سنگ بازالت در گذشته و در دنیای امروزی کاربردهای مختلفی داشته است که در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

1- موارد استفاده در دوران باستان

در دوره باستانی امپراتوری روم، مهندسان از سنگ بازالت برای کشف جاده‌ها و برای ساختن صندلی‌ها در مکان‌های نمایش عمومی مانند استادیوم‌ها و آمفی‌تئاترها استفاده می‌کردند. همچنین هنگام ساخت مجسمه، سنگ بازالت کارایی بالایی داشته است.

2- ساخت و ساز

کاربردهای مختلفی از این سنگ در ساختمان سازی وجود دارد. برای مثال بازالت خرد شده در ساخت پایه جاده‌ها و روسازی‌ها، به عنوان بخشی از مخلوط بتن برای ساخت راه آهن و به عنوان سنگ فیلتر در پروژه‌های زهکشی استفاده می‌شود. همچنین این سنگ در تخته‌ها و ورق‌ها برای ایجاد کاشی، آجر و سایر اشیا سنگی برای ساخت ساختمان‌ها و بناهای تاریخی بزرگ کارایی دارد.

3- تولیدات صنعتی

استحکام کششی بازالت بسیار زیاد بوده و بیشتر از فیبر کربن یا فایبر گلاس است. بنابراین از کامپوزیت‌های ذوب شده سنگ بازالت برای ساخت لوله‌ها و میلگردهایی که در ساخت پره‌های توربین بادی به کار می‌رود، استفاده می‌شود.

4- سایر کاربردها

سنگ‌ بازالت در ساخت و ساز ساختمانها، بلوک‌ها یا در زیرسازی استفاده میشود.  برای ساخت مجسمه نیز از این سنگ استفاده می‌کنند. سنگ بازالت می‌تواند از انتشار ترک جلوگیری کرده و بتن را از منظر میکروسکوپی تقویت کند. از سنگ‌ بازالت برای چقرمگی بتن استفاده می‌شود. همچنین سنگ بازالت برای روسازی آسفالت، پایه جاده، انفجار راه آهن و بسیاری از اهداف دیگر استفاده می‌شد.

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 18:07

سنگ بازالت خورده
سنگ بازالت ساب خورده

یکی از فرآوری هایی که بر روی سنگ ها انجام می شود، ساب و صیقلی کردن آنها است. این روش به منظور بهبود ساختار سنگ استفاده می شود تا ویژگی های طبیعی و تزئینی سنگ حفظ گردد.سنگ بازالت ساب خورده

این فرآیند بر روی انواع سنگ های نما مانند گرانیت، بازالت ، آندزیت و غیره اعمال می شود که درخشش ظاهری سنگ را دوچندان می کند.

ساب زدن سنگ های نما ممکن است.به اهداف مختلفی صورت گیرد که در این مقاله به تمام این موارد اشاره خواهیم کرد.

شرکت سنگ بازالت ماکو ، با داشتن بزرگترین کارخانه های سنگ بری و ماشین آلات پیشرفته بهترین سنگ بازالت ساب خورده را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند.

منظور از فرآیند ساب زدن اصلاح ظاهر سنگ می باشد.که به منظور زیباسازی،ترمیم و افزایش مقاومت سنگ دستخوش تغییراتی قرار می گیرند. این عمل باعث افزایش مقاومت سنگ در برابر تغییرات شیمیایی شده.و از تجمع آلودگی های جوی در شکاف های سنگ جلوگیری می کند.

سنگ های بازالت ، گرانیت، مرمریت و تراورتن از جمله سنگ هایی است.که در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد. به همین دلیل انجام فرآیند ساب زدن بر روی این سنگ ها الزامی است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت , بازالت , بازالت ماکو , بازالت ایران , بازالت تهران , بازالت نما , سنگ آندزیت , گرانیت آندزیت , گرانیت بازالت , اسلب بازالت , سنگ اسپراخون , سنگ آتشفشانی , بازالت ماکو‌ , سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 114 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 20:34

قیمت سنگ بازالت
عوامل موثر بر قیمت سنگ بازالت

بازالت (باسالت) نوعی سنگ است که تقریبا در همه جای کره زمین یافت می شود و بیشتر از آن در ساخت و ساز و موارد صنعتی به کار می رود. این سنگ همچنین عایق گرمایی و صدا است و این مزیت بزرگی در مصالح ساختمانی است.
در این مقاله سعی داریم بیشتر با این سنگ آشنا شویم و عوامل موثر بر قیمت سنگ بازالت را نیز بررسی کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سنگ بازالت چیست؟

نوعی سنگ آتشفشانی از نوع بیرونی است و بصورت منشورهای ستونی در جاهای مختلفی از کشور ما نیز وجود دارد که مهمترین این معادن معدن سربیشه است که در خراسان جنوبی واقع شده است و عمری بیش از 100 سال دارد.

از دیگر مناطقی که مقدار زیادی از این سنگ را در خود جای داده است ماکو و جاده هراز است. این سنگ بدلیل فعالیتهای آتشفشانی و خروج ماگماها از دهانه کوه آتشفشان و سرد شدن آن در مجاورت هوای سرد اطراف به وجود می آید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله کاربرد سنگ بازالت ماکو در صنعت کشاورزی پیشنهاد می شود.

 

از سنگهای منشوری باسالت که زیبایی خاصی دارند در ساخت پیاده روها، سنگفرش پارکها، جدولها، نمای ساختمان و در تولید پشم سنگ بعنوان عایق صنایع مختلف استفاده می شود. همچنین از این کانی به دلیل وجود سیلیس در آن میتوان در تولید ورقهای فایبرگلاس استفاده کرد.

رنگ اصلی این سنگ طیف خاکستری تا سیاه است اما بدلیل اکسید شدن با دی اکسیدکربن میتواند به رنگ قهوه ای در بیاید یا زنگ بزند.

سنگهای باسالت براساس مناطق مختلفی که در آن بوجود می آیند رنگهای متفاوتی دارند مثلا در استرالیا نوعی از این سنگ وجود دارد که به رنگ طلایی است ولی به طور کلی باسالت با رنگ روشن به ندرت در طبیعت دیده می شود مگر اینکه به دلیل هوازدگی یا عوامل دیگر بتوان نوع روشن آن را پیدا کرد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : بازالت , کاربرد بازالت , انواع بازالت , سنگ اسپراخون , انواع سنگ , بازالت نما , بازالت ایران , بازالت ماکو , بازالت تهران , بازالت شمس آباد , سنگ آندزیت , گرانیت بازالت , گرانیت آندزیت , سنگ آتشفشانی , سنگ اسپراخون , سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 17:40

تفاوت سنگ بازالت با سنگ گرانیت
تفاوت سنگ بازالت ماکو با سنگ گرانیت

سه نوع سنگ روی زمین سنگ آذرین، سنگ دگرگونی و سنگ رسوبی وجود دارد. سنگ بازالت ماکو و گرانیت دو نوع مختلف سنگ آذرین هستند. سنگ‌های آذرین بازالت و گرانیت بسیار به یگدیگر شبیه است، اما راه‌های مختلفی وجود دارد که آن دو را از یکدیگر تشخیص داد. بنابراین، هر دو این سنگ ها دارای مشخصات متمایز هستند که آنها را متفاوت می کند.

تفاوت اصلی سنگ بازالت و گرانیت در این است که بازالت نوعی سنگ آذرین نفوذی است و گرانیت نوعی سنگ آذرین اکستروژن است.

سنگ بازالت ماکو چیست؟

بازالت سنگی آذرین، مافیک و آتشفشانی است که توسط جریان های گدازه ای در انواع مختلف آتشفشانی تولید می شود. این سنگ عمدتا حاوی شیشه های آتشفشانی، پیروکسن و فلدسپات پلاژیوکلاز است و دانه ریز است. سنگ بازالت ماکو یکی از رایج ترین انواع سنگ روی زمین و دیگر اجرام سیاره ای در منظومه شمسی است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله آشنایی با سنگ آندزیت پیشنهاد می شود.

 

ترکیب سنگ بازالت ماکو

از آنجایی که بازالت نوعی از سنگ مافیک است، حاوی مواد معدنی با آهن و منیزیم قابل توجهی است. مواد معدنی تشکیل دهنده بازالت عبارت است از پیروکسن، فلدسپات پلاژیوکلاز، آمفیبول و مقداری الیوین. شیشه های آتشفشانی نیز وجود دارد. برخی از مواد معدنی تشکیل دهنده بازالت، مانند الیوین، به دلیل وجود آب به هوازدگی شیمیایی در سطح زمین بسیار حساس هستند.

ساختار سنگ بازالت ماکو

بازالت در سطحی که از گدازه سخت می شود، به وجود می آید. مکان هایی که بازالت در آنها فراوان است، شامل پشته های اقیانوسی میانی، نقاط داغ و حوضه های شکاف است. از آنجایی که بازالت در سطح تشکیل می شود، در عرض چند روز تا چند ماه نسبتاً سریع خنک می شود. همچنین دانه های معدنی موجود در بازالت ریزدانه هستند و با چشم غیر مسلح به سختی قابل مشاهده هستند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت,بازالت,سنگ گرانیت,گرانیت بازالت,سنگ آندزیت,سنگ گرانیت,سنگ,انواع سنگ,انواع بازالت,خرید بازالت,بازالت ماکو,سنگ تراورتن, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 94 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 19:05

استفاده از سنگ ها از زمان های قدیم مروج بوده و در ساخت بناها و اشیای سنگی کاربرد فراوانی داشته است. سنگ های طبیعی اغلب دارای رنگ ها و طرح های مختلفی هستند.و تاثیر بسزایی در زیبایی نمای ساختمان دارند.

فرآوری سنگ ها به روش های متفاوتی انجام می شود.و در کیفیت و استحکام سنگ نیز تاثیرگذار است. یکی از فرآوری های انجام شده بر روی سنگ ها، اسلب می باشد.که توسط دستگاه های پیشرفته ای صورت می گیرد.

سنگ اسلب بازالت از انواع سنگ هایی است.که به دلیل اعمال فرآیند برش کاری بر روی آن زیبایی خاصی به آن می بخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنگ اسلب بازالت ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

اسلب بازالت
سنگ اسلب بازالت

آشنایی با سنگ بازالت

بازالت سنگی تیره رنگ و آذرین است که عمدتاً از کانی های پلاژیوکلاز و پیروکسن تشکیل شده است. همچنین این سنگ ها به صورت جریان گدازه نیز شکل می ‌گیرد.

از لحاظ ترکیبات شبیه به گابرو می باشد. البته تفاوت بین بازالت و گابرو در این است.که بازالت سنگی ریزدانه است در حالی که گابرو سنگی درشت دانه است.

سنگ بازالت از نگاه ساختار بسیار مستحکم و مقاوم می باشد.و به همین دلیل در صنعت ساختمان کاربردهای فراوانی دارد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت,بازالت,بازالت نما,بازالت ساختمانی,خرید بازالت,فروش بازالت,بازالت ماکو,سنگ آندزیت,سنگ گرانیت,انواع بازالت,سنگ تراورتن,اسلب بازالت,سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 20:33

بازالت یک سنگ سخت و سیاه و دانه‌ریز آتشفشانی با کمتر از ۵۲ درصد سیلیس (SiO۲) می‌باشد که به علت کمبود سیلیس سنگی قلیایی است.

سنگ بازالت، از گروه سنگ‌های آذرین است که بازمانده فعالیت‌های آتش‌فشانی است و در ایران به وفور وجود دارد.بازالت سنگی متراکم و سخت است که به رنگ‌های گوناگون در طبیعت یافت می‌شود. این سنگ فراوان‌ترین سنگ آذرین است. سنگ گرانیت

سنگ بازالت به صورت کوپ و سنگ فرآوری‌شده در کف‌سازی پیاده‌روها، جدول خیابان‌ها و به‌صورت چرمی یا ساییده برای نمای ساختمان‌ها کاربرد دارد. کاربردهای دیگر آن به عنوان پشم سنگ و در فیزیوتراپی به‌جای تشک برقی است. سنگ تراورتن

سنگ بازالت تمام‌بلورین، نیمه‌بلورین و گاهی شیشه‌ای است که دارای بافت آفانیتی می‌باشد.

کم بودن میزان سیلیس باعث می‌شود تا بازالت گرانروی کمی داشته‌باشد و به همین دلیل گدازه‌های بازالتی بر روی زمین می‌توانند سطحی تا حدود بیست کیلومتر را بپوشاند. فراوانترین کانی‌های سازندهٔ این سنگ عبارتند از الیوین، پیروکسن و پلاژیوکلاز. گرانیت آندزیت

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت,بازالت,بازالت نما,سنگ گرانیت,بازالت ایران,بازالت تهران,سنگ آندزیت,گرانیت آندزیت,گرانیت بازالت,سنگ تراورتن,سنگ آتشفشانی,سنگ اسپراخون,گرانیت اسپراخون,خرید بازالت,قیمت بازالت,بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 16:53

انواع سنگ بازالت - سنگ بازالت ماکو

سنگ بازالت از فراوان ترین و پرکاربردترین سنگهای کره زمین است که انواع مختلفی هم دارد. بازالت سنگی آذرین و آتشفشانی است که در اثر سرد شدن گدازه های آتشفشانی بعد از خروج از دهانه آتشفشان تشکیل شده است.

سنگ بازالت قلیایی است و رنگی تیره و بافتی متراکم و سخت دارد که دانه ریز می باشد. در این مقاله سعی داریم با انواع سنگ بازالت آشنا شده و کاربردهای این سنگ مفید و پرکاربرد را بررسی کنیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید. 

انواع سنگ بازالت:

سنگ بازالت براساس خواص سنگ نگاری و شیمیایی به دو گروه قلیایی و تولییتی تقسیم می شوند.

– بازالت قلیایی: این سنگ غنی از فلزات قلیایی است ولی از سیلیس اشباع نشده است. بازالت ماکو
– بازالت تولییتی: این نوع از بازالت 45 تا 63 درصد سیلیس دارد و غنی از آهن است.
انواع سنگ بازالت براساس کاربرد به شرح ذیل دسته بندی می شود:

– بازالت چرمی: این نوع از سنگ بازالت ظاهری مثل چرم دارد و برای پوشش پیاده روها، معابر، محوطه های باز و خیابانها استفاده می شود. بازالت

– بازالت تایل: این سنگ که بصورت کاشی در ابعاد کوچکتر برش خورده به منظور پوشش دیوارها، کف ساختمان، نماها و … استفاده می شود.

– بازالت سابیده: از این سنگ ( سنگ بازالت ) بیشتر بعنوان کفپوش معابر، محوطه ها و خیابانها استفاده میشود. 

– کوبیک بازالت: این نوع سنگ ( بازالت ) به صورت مکعب در اندازه های کوچک است و به صورت تزئینی در قسمتهای مختلف ساختمان استفاده میشود.

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : بازالت , خرید بازالت , قیمت بازالت , سنگ بازالت , بازالت ایران , بازالت تهران , بازالت نما , بازالت ساختمانی , گرانیت بازالت , سنگ آندزیت , گرانیت آندزیت , بازالت ماکو , سنگ گرانیت , سنگ تراورتن , سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 123 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:25

سنگ بازالت بسیار سخت و بادوام است. همچنین می تواند در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کند و در برابر رطوبت غیر قابل نفوذ است. علاوه بر این، به عنوان سنگدانه درشت در بتن و سنگ تراشی برای دیوارهای حایل و سدها استفاده می شود. بازالت ایران

این سنگ قادر است در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کند، این سنگ برای کاربردهای مسکونی یا تجاری در انواع کاربردهای داخلی و خارجی مناسب است. از این سنگ برای روکش و روکش های ساختمانی، روکش استخر، نماهای سنگی، سنگفرش، دال، کاشی کف، پلکان، آج و بالابر، بناهای تاریخی، آب نما، سنگ پله، موزاییک، سنگ فرش، سنگ فرش و غیره استفاده کنید. بازالت تهران

از سنگ بازالت در راه آهن استفاده می شود. آنها به عنوان سنگ بستر برای قفسه های راه آهن قرار می گیرند. با به کار بردن این نوع سنگ می توان زهکشی ایجاد کرد. خرید بازالت

همچنین از سنگ بازالت برای جلوگیری از انتشار علف های هرز در گیاهان و بستر گل استفاده می شود. قیمت بازالت

خرید انواع سنگ با قیمت مناسب

سنگ بازالت از جمله سنگ های کاربردی است که تحت فرایند اسلب و تایل می توانید آن را در صنعت ساخت و ساز استفاده کنید.

شرکت سنگ بازالت ماکو ، دارای مهم ترین معادن غنی سنگ بازالت، گرانیت و تراورتن است که به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده سنگ بازالت فعالیت می کند.

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : بازالت,بازالت ایران,بازالت تهران,بازالت شمس آباد,گرانیت بازالت,اسلب بازالت,سنگ تایل,خرید بازالت,قیمت بازالت,انواع بازالت,بازالت نما,بازالت ماکو,سنگ بازالت,سنگ گرانیت,سنگ آندزیت,گرانیت آندزیت, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 17:36

سنگ بازالت و گرانیت

سنگ های بازالت و گرانیت از سنگ های پرکاربرد در صنعت راه و ساختمانی هستند.که به سهولت در دسترس قرار گرفته اند. سنگ های بازالت و گرانیت ویژگی های بارزی مخصوص به خود را دارند.که آن ها را به پرکاربردترین سنگ ها تبدیل کرده است. تا انتهای مقاله بازالت ماکو را همراهی کنید.

بازالت در مقابل گرانیت

  • تفاوت بازالت و گرانیت در این است که بازالت نوعی سنگ آذرین نفوذی است.و گرانیت نوعی سنگ آذرین اکستروژن است.
  • بازالت از مافیک و گرانیت از فلسیک تشکیل شده اند.
  • بازالت یک سنگ آذرین بیرون زده و گرانیت یک سنگ آذرین نفوذی است.
  • تشکیل بازالت روزها و ماه ها به طول می انجامد.ولی شکل گیری گرانیت میلیون ها سال طول می کشد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت , بازالت ماکو , اسلب بازالت , بازالت نما , بازالت ساختمانی , خرید بازالت , قیمت بازالت , سنگ گرانیت , گرانیت بازالت , سنگ آندزیت , گرانیت آندزیت , گرانیت اسپراخون , سنگ بازالت ماکو, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 17:04

کاربرد سنگ تراورتن - سنگ بازالت ماکو

کاربرد سنگ تراورتن از گذشته های دور تا به امروز در نمای ساختمانها به دلیل طول عمر، دوام و زیبایی خاص آن قابل مشاهده است.

سنگ تراورتن بسیار کاربردی است و در فضاهای خارجی و داخلی ساختمان میتوان از آن استفاده کرد. در این مقاله سعی داریم 10 کاربرد سنگ تراورتن در ساختمان سازی را بررسی کنیم. پس تا پایان مقاله با بازالت ماکو همراه باشید.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات سنگ بازالت ماکو دیدن کنید :

بازالت ایران

بازالت تهران

بازالت شمس آباد

بازالت

سنگ گرانیت

گرانیت بازالت

سنگ آندزیت

گرانیت اندزیت

آشنایی با سنگ تراورتن

سنگ تراورتن سنگی طبیعی مانند گرانیت، سنگ آهک، مرمر و … است که اصلی ترین تفاوت این سنگ با سایر سنگها چگونگی شک گرفتن آن است.

این سنگ در چشمه های آب گرم و در غارهای سنگ آهک تشکیل می شود و در این سنگ سوراخهایی دیده می شود که در اثر خروج گاز دی اکسید کربن در آن ایجاد شده است.

بازالت نما

قطعات بزرگ سنگ تراورتن پس از استخراج برای برش به کارخانه های سنگبری ارسال می شوند و در ابعادی نظیر اسلب، موزائیک و کاشی فرآوری می شوند.

این سنگ بسیار در صنعت ساختمان سازی پرکاربرد است و بدلیل مقاومت بالا، طول عمر زیاد و زیبایی ظاهری از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

بازالت ماکو...
ما را در سایت بازالت ماکو دنبال می کنید

برچسب : سنگ بازالت,بازالت نما,بازالت ساختمانی,بازالت,خرید بازالت,قیمت بازالت,بازالت ماکو,سنگ بازالت ماکو,گرانیت بازالت,سنگ گرانیت,سنگ آندزیت,گرانیت آندزیت,سنگ اسپراخون,سنگ آتشفشانی,گرانیت اسپراخون, نویسنده : basaltmaku basaltmaku بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 20:01